Saltatu eta joan eduki nagusira

JOLASMATIKA




JolasMATIKA proiektua karmelo Etxegarai Ikastolan izango dugu aurtengo ikasturtean.


UPV/EHUko Informatika fakultateak, Urola Ikastola BHIk eta Karmelo Etxegarai ikastolak lankidetzan JolasmATIKA, jolasen bidez informatika modu zientifikoan garatzeko, proiektua martxan jarriko dugu aurtengo ikasturtean

JolasMATIKA egitasmoan, Informatika Ingeniaritza Graduko (IIG) asleek informatika lantzeko materiala sortuko dute eta DBH4n eman beharreko saioak prestatuko dituzte. Saio horiek gauzatzen direnean, DBH4ko ikasleek saio horietan landutako eduki eta materialarekin LH6n eman beharreko eskolak prestatuko dituzte eta gero LH6ko ikasleengana etorriko dira informatikako kontzeptu horiek lantzera.

Egitasmo honen lehen bi pilotuak dagoeneko egin dira Tolosako Orixe eta Samaniego ikastetxe publikoetan.
ikusi QR bideoa


JolasMATIKA proiektuak, informatika arloaren ikuspuntu zientifikoa zabaltzea du helburu nagusia. Horretarako, honako unitate didaktikoak landuko ditugu: zenbakikuntza bitarra, konputagailuen egitura, algoritmika eta programazioa. Hau guztia, UPV/EHUko Informatikako irakasle eta ikertzailea den Edurne Larraza Mendiluzeren eta bere zuzendaritzapean diharduen taldearen eskutik landuko dugu.

Iruzkinak

Blog honetako argitalpen ezagunak

GIVE ME FIVE!

A zpeitiko Ikastola Karmelo Etxegarai eta Iraurgi Saskibaloia, bostekoa emanda Ikasleek ingelesa praktikatzea xede nagusi gisan hartuta, Iraurgi Saskibaloiko hainbat jokalari   Azpeitiko Ikastola Karmelo Etxegarain izan dira aste santu aurretik 5 eta 6. mailako ikasleekin saio batzuk egin dituzte ISBko jokalariek: aurrenekoan, jokalariek euren ibilbide pertsonala azaldu diete eta ikasleek galderak egin dizkiete; bigarren saioa, berriz, saskibaloiaren bueltan osatu dute jolastokian (argazkian), kirol horri lotutako hiztegia, arauak eta abarrak hizpide hartuta. Batekoa, bikoa, hirukoa! Eman bostekoa! One point, two points, three points! Give me five!  izena eman diote Karmelo Etxegaraik eta ISBk hirugarren aldiz egin duten elkartrukeari. (Argazkia: AZPEITIKO IKASTOLA KARMELO ETXEGARAI) Ikusi bideoa

STEAM

STEAM PROIEKTUA 2018/2019 HELBURU OROKORRAK 1.fasea:​ Proiektuaren deialdia aholkulariekin aztertu, ikastetxeko ildoekin, ICP eta IHParekin egokitu, prestatu,   onartu, aurkeztu eta IUPerako prestatu eta onartu jarduerek betetze dut fasea.   Fase hau 2017-18ko azken hiruhilekoa eta   2018-19ko lehen hiruhileko epean burutuko da. Helburua Jarduera Ebaluazio adierazleak Proiektuarekiko baliabide ekonomikoak eskuratzea. Bikaintasunerantz deialdian parte hartu. Proiektua prestatu eta aurkeztu da 2018ko iraila-urria Teknologia, hezkuntza-robotika, eta zientzia egitasmoak IUPan planifikatzea Proiektuaren arabera, Teknologia, hezkuntza-robotika, eta zientzia IUPan prestatu eta onarpenerako prestatu Proiektuaren arabera, teknologia, hezkuntza-robotika eta zientzia IUPan onartu da klaustroan eta OOGn. 2018ko apirila Proiektua kalitatez gauzatzeko, aholkularitza ber...